fbpx
التسجيل لمؤسّساتنا
רישום למוסדותינו
En

סדרת סרטונים בהפקת "יד ביד"

Share:

בשבועות האחרונים אנחנו עדים שוב לניסיונות לבצע דה לגיטימציה של החברה הערבית בישראל. בתור ארגון משותף של ערבים ויהודים חשוב לנו לומר באופן ברור: השיח הציבורי בישראל חסר ופגום ללא הקולות הערבים. לאזרחים הערבים יש דעות שונות ומגוונות על כל נושא שרלוונטי לחיינו כאן בארץ והדעות האלה הכרחיות לקיומו של השיח הישראלי.

אנחנו גאים להציג סדרה של סרטונים המביאים את הקול הערבי ומגוון הדעות של האזרחים הערבים בנושאים שונים. הדעות המובעות בסרטונים האלה הן על דעת אומרן בלבד ואינן מתיימרות לייצג את עמדת עמותת יד ביד או את העמדות המגוונות של חברי הקהילות שלנו ברחבי הארץ.

في الأسابيع الأخيرة، شهدنا مجدّدًا محاولات لنزع الشرعيّة من المجتمع العربي في إسرائيل. بصفتنا مؤسّسة مشتركة للعرب واليهود، يهمّنا أن نصرّح وبشكل واضح: “الخطاب العام في إسرائيل ناقص ومعطوب بدون الأصوات العربيّة. للمواطنين العرب آراء مختلفة ومتنوّعة بكلّ موضوع يتعلّق بمعيشتنا هنا في البلاد، وهذه الآراء ضروريّة لوجود وبقاء الخطاب الإسرائيلي.

نحن فخورون بإطلاق سلسلة فيديوهات قصيرة تعبّر عن الصوت العربي وتعكس آراءً مختلفة للمواطنين العرب حول مختلف المواضيع. الآراء التي سترِد في هذه الفيديوهات القصيرة تعبّر عن قائلها فقط، ولا تعكس موقف جمعيّة يدًا بيد أو المواقف المختلفة لأعضاء مجتمعاتنا المحليّة في أرجاء البلاد.

Share:

Like our facebook page

Receive Facebook updates on the hand in hand and be part of our community on Facebook

בחר את שפת האם שלך
اختر لغتك الام

עברית عربيه
אזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden